zaterdag 5 januari 2013

Tilda with Christmas gift

Hallo allemaal,

Om mijn voorraad kerstkaarten te spekken heb ik vandaag dit kerstkaartje afgemaakt. Ik beloof dat ik niet alleen maar kerstkaartjes ga showen hoor :)
Maar ik was hier zelf heel tevreden over, vandaar dat ik hem even wilde delen.


 

Ik heb bruine cardstock gebruikt om te matten en witte cardstock voor de blaadjes en zo. Het papier is van Maja Design en van Paper & Pictures.

 
Tilda heb ik weer met Distress Ink ingekleurd. De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn o.a.: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Weathered Wood, Fired Brick, Aged Mahogany, Stormy Sky en Pumice Stone.

 
Ik heb een Magnolia stans gebruikt voor de blaadjes en de takjes zijn van een Martha Stewart pons. De roosjes heb ik gesponst met Fired Brick.

 
Ook de tag is van Magnolia. Ik heb een stempel van Nicole Verkooijen gebruikt, samen met haar stansjes die daar bij horen.


Hier een detail foto van de tag.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Lieve groetjes,

Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart en super ingekleurd
    Een fijne avond
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk bedankt Cindy. Leuk dat je weer even langs bent gewipt.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen