donderdag 3 januari 2013

Kerstvoorraad maken

Hallo allemaal,

Omdat het niet veel heeft gescheeld, of ik had een officiële aanklacht aan m'n broek hangen wegens het verzuimen van zelfgemaakte kerstkaarten sturen, ben ik maar vast begonnen met m'n eerste kerstkaartje.


Ik heb witte en rode cardstock gebruikt en de randjes gesponst met Frayed Burlap.
Het design papier is van Maja Design.

Ik heb Tilda en Rudolf ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Stormy Skye, Faded Jeans, Fired Brick, Aged Mahogany, Pumice Stone, Frayed Burlap, Wheatered Wood en Black Soot.
Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen, ze blijven leuk. Ook fijn dat er bijbehorende stansjes zijn gekomen.
 
De bloemen komen weer uit mijn voorraadpot en de glimmertjes zaten bij de Magnolia Ink.

Verder heb ik nog wat lint en knoopjes gebruikt om het geheel op te vrolijken.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Veel liefs Yvonne

2 opmerkingen: