woensdag 2 januari 2013

Happy New Year

Het tweede kaartje dat ik heb gemaakt is een Happy New Year kaartje.

Ik heb hiervoor bruine cardstock gebruikt, en als achtergrondpapier een designpapiertje uit het Vintage Winter blokje van Maja. De grote klok is van Tim Holtz en het kleine klokje van Marianne Design.

Het stempeltje is uit de nieuwste collectie van Magnolia, ik vind hem echt superlief.
Ik heb haar ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, Frayed Burlap, Victorian Velvet, Bundled Sage en Peeled Paint
 
Hier een detailfoto van het klokje van Marianne Design. Ik heb met wat roosjes het randje geaccentueerd.
 

 
Ik had nog wat lintjes en een mooi bedeltje, dus daar heb ik een mooi strikje van gemaakt.
 
De tekststempel is een clearstamp die ik nog had liggen.
 
Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden.
 
Liefs Yvonne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten