zondag 13 mei 2012

Moederdagkaartje 1

Hallo allemaal, Dit kaartje voor moederdag heb ik gemaakt naar aanleiding van een SOL bij Gerda's Kaartenkast op Clubs.nl Hele leuke gezellige club (mijn moeder is daar een van de beheersters hihi). Het papier dat ik heb gebruikt heb ik bij Doe@ding gekocht en het cardstock had ik nog liggen.
Deze foto is meer van de zijkant genomen.
Ik heb Tilda loves Flowers ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Tumbled Glass, Broken China, Frayed Burlap en Spun Sugar.
Ik heb met de refills gewerkt, en de accentjes met mijn (joepie) nieuwe Distress Markers! De tekststempels zijn van Nicole Verkooijen. Er zijn nu ook stansjes verkrijgbaar om de tekstjes uit te stansen en een mooi randje er om te doen. Heel leuk!
De bloemen komen bij Doe@ding vandaan en die heb ik gesponst met Spun Sugar. De blaadjes zijn van Marianne Design.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Groetjes Yvonne

1 opmerking:

  1. Ohhhh Yvonne, je harmonicakaart is werkelijk weer een toppertje zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen