zondag 22 april 2012

Hello, little butterfly

Hallo allemaal, Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt, heerlijk op een zondag niets anders hoeven doen dan alleen maar een beetje knutselen. Zalig, zo af en toe. Afijn, dit is het resultaat. Het cardstock is in 3 tinten bruin en het papier is uit een blokje van BasicGrey dat ik nog had liggen.
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Frayed Burlap, Walnut Stain, Bundled Sage, Peeled Paint, Stormy Sky, Chipped Sapphire, Weathered Wood en Vivtorian Velvet.
De bloemen heb ik op de beurs gekocht in Rijswijk en heb deze gesponst met Victorian Velvet. De takjes zijn van een MS pons. Het kant heb ik vorige week op de verzamelbeurs in Utrecht gescoord.
Ik heb mijn bedeltjes weer her ontdekt en ook op dit kaartje heb ik een lintje met wat ringetjes gebruikt om hem te bevestigen.
En om het af te maken natuurlijk weer een stempel van Nicole Verkooijen en ik heb met de hotfix wat glimmers aangebracht.
Zover mijn crea dagje, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Veel liefs, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Gave kaarten maak je Yvonne! Mag ik vragen waar je die ronde stempels met tekst van hebt?

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Linda. De ronde tekststempels zijn van Nicole Verkooijen en kun je bij diverse hobbywinkels kopen. Probeer eens bij Creashop Duymelot, of doeading.

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  2. Ohhhh Yvonne, deze is ook geweldig mooi zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen