zondag 15 april 2012

Hallo allemaal,

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost op mijn blog. Dat wil niet zeggen dat ik niets heb gedaan. Ik heb het heel druk gehad met mijn studie, en ben gelukkig geslaagd, zodat ik meer tijd heb om mijn hobby uit te oefenen.

Omdat ik het zo druk heb gehad, ben ik ook gestopt met het designen voor de Dutch Magnolia Chickies. Gelukkig hebben de meiden het goed opgenomen en zijn er ondertussen al nieuwe DT leden aangenomen.

Ik heb ook wat kaartjes gemaakt, die ik met jullie wil delen. Het zijn er aardig wat aangezien ik al een poosje niets heb gepost, dus ik ga niet al te uitgebreid in op de werkwijze, maar laat wel de details zien.
Dus......scroll gerust over mijn blog! Mocht je vragen hebben over papier, kleuren of technieken, kun je me altijd een vraag stellen via het blog.

Liefs Yvonne
Geplaatst door

4 opmerkingen:

  1. Hi Yvonne, wat superleuk inderdaad om weer wat van je te horen! Ik heb je wel gemist hoor! Ik ga nu eens even rustig al je prachtige kaarten bewonderen. Van harte ook met je behaalde examen en soms moeten er gewoonweg keuzes gemaakt worden... Ik hoop je weer vaker te zien in blogland. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt helemaal goed Chantal! En ik heb gezien dat jij ook lekker bezig bent! Mooi hoor allemaal.

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  2. Ze zijn allemaal weer Super leuk en heel mooi ingekleurd, maar dat zijn we van jou wel gewend hé!
    Ik vind die Tilda en Edwin zo leuk, jammer dat ze geen mondje hebben om elkaar een kusje te geven hi hi hi.
    Al met al je hebt je best weer gedaan meis.
    Een dikke tien en een kus van je ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi yvonne
    fijn dat je geslaagd bent en weer tijd hebt om mooie creaties temaken!
    want mooie dingen maak je zeker!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen