zondag 22 april 2012

Tilda loves Flowers

Hallo allemaal, Hier een kaartje dat ik begin deze week heb gemaakt, maar ik had geen tijd om hem eerder te plaatsen, dus bij deze. Ik heb roze en witte cardstock gebruikt, met papier van magnolia. De randjes van het papier heb ik gesponst met Antique Linen en Frayed Burlap.
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tatered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Tumbled Glass, Broken China, Spun Sugar Bundled Sage en Wheatered Wood.
Als versiering heb ik wat bloemetje op de rand van het plaatje geplakt en deze heb ik eerst gesponst met Spun Sugar. Achter de bloemen zitten wat takjes van een MS pons.
Verder heb ik een lintje door een bedeltje geknoopt en deze op het kaartje geplakt
En als laatste een tekststempel van Nicole Verkooijen (wat zou ik beginnen zonder deze stempels?) en her en der wat perlenpen accentjes. Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden. Lieve groetjes Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Welcome back Yvonne! Wat superss om weer heerlijk kaartjes van je te mogen bewonderen en deze is ook weer fabelachtig mooi! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Chantal! Leuk dat je komt kijken ook!
      Lieve groetjes Yvonne

      Verwijderen