zondag 13 mei 2012

Moederdag 2

Hoi allemaal, Ook dit kaartje heb ik gemaakt voor moederdag. Deze hebben we bij het strooiveld gebracht, waar mijn schoonmoeder na haar overlijden is uitgestrooid. Elk jaar gaan we met moederdag een plantje en een kaartje brengen. Het cardstock dat ik heb gebruikt was heel licht zalmroze, en creme. Het papier is van Maja Design en van Prima Marketing.
Voor Tilda With Wrapped Heart heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Weathered Wood, Stormy Sky, Victorian Velvet, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Frayed Burlap, Bundled Sage en Picket Fence(van de markers).
De bloemen komen bij Doe@ding vandaan en die heb ik met Victorian Velvet wat kleur gegeven. De takjes zijn gemaakt met mijn Martha Stewart pons. Het kant heb ik van mijn moeder gekregen, zij had het bij Doe@ding gekocht.
Het tekststempeltje is (alweer hihi) van Nicole Verkooijen.
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden! Lieve groetjes, Yvonne

1 opmerking:

  1. Wat een supermooi gebaar... wat lief dat je dit elk jaar doet. Je kaart is ook werkelijk beeldschoon! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen