woensdag 16 mei 2012

He! GeenMagnolia?

Klopt! Hallo allemaal, Dit keer geen magnoliakaartje, maar een Marianne Design kaartje. Omdat ik graag mee wil doen aan de challenge van het Marianne Design Challengeblog. De challenge is: maak een kaartje met een vogelkooi en vitage plaatje van MD. Ik heb papier gebruikt van het nieuwe Maja Design blokje Vintage Summer, samen met bruine en beige cardstock.
Het vintage plaatje is van Marianne Design en heb ik bewerkt met clear embossingpoeder UT om er een gebroken glas effect mee te maken, zodat het nog meer vintage is.
Het vogelkooitje heb ik met goud embossingpoeder bewerkt om er een "gouden kooitje"van te maken.
De bloemen heb ik gesponsd om ze een oude look te geven met Frayed Burlap van Distress Ink.
Omdat er een vogelkooitje op het kaartje zit, wilde ik iets met veertjes doen. Helaas heb ik die niet in huis, dus heb ik geprobeerd om zelf veertjes te maken met de nieuwe blaadjes stans van Marianne Design. Ik vond het effect zelf heel leuk geworden.
Dusssss, geen Magnolia dit keer, maar ik vond het zelf wel heel leuk om eens te doen, even iets anders. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Groetjes Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schitterende kaart Yvonne, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Gr. Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow heel mooi! Dat gaat vast goed komen met de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Yvonne echt schattig.
    Ben je volger geworden.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Yvonne,
    Gaaf dat je mee doet met de MD Challenge Blog! Mooi zoals je de embossingpoeder hebt gebruikt om het kooitje een echte gouden uitstraling te geven! Leuk,die bloembewerking en je veertjes!
    Gave kaart, hoor!
    Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefste Yvonne, Je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen! Vanaf einde Mai 2012 heb ik mijn droom een eigen Hobby speziaal voor Kaarten en Scrapbooking, geopend!Ik zou het tof vinden dat je een kijkje neemt op mijn kreative website en natuurlijk in mijn Hobby Online Shop. www.hobby-crafts-and-paperdesign. ... ik hoop natuurlijk dat je mijn shop mooi vindt en dat je hem ook mee op je "favoriete Webshops" zet. Veel plezier bij het kijken op mijn Blogspot en op mijn online shop. Ik ben belgische en woon in Duitsland. Daarom kan ik ook zo goed nederlands. vele lieve groetjes en ik hoop tot binnenkort! Marina

    BeantwoordenVerwijderen