zondag 15 september 2013

Techniekkaart voor De Kaartenkast

Hallo Allemaal,
Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt voor de techniekwedstrijd bij De Kaartenkast op Clubs.nl

Ook wil ik met dit kaartje meedoen bij de wedstrijd van september bij Duymelot.
Het is een Bingo en ik heb gekozen voor: tekst - parels - afdruk


Ik heb witte en oudroze cardstock gebruikt, met papier van Maja Design.

Ik heb hetzelde stempeltje gebruikt als op de vorige kaart, want hij is ook zooooo leuk!
Ik heb haar ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink:
Weathered Wood, Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Milled Lavender, Spun Sugar en Pumice Stone.


De bloemen en blaadjes zijn van Magnolia. Ik heb de randjes bewerkt met embossing poeder.


Hier zie je een close-up!
De parels zijn van de Action.


Op de tussenpaneeltjes heb ik een enkele bloem geplakt.


De labeltjes en de tekst op de labels zijn van Joy.
Super blij met deze aanschaf, ze zijn zoooo leuk!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Liefs, Yvonne







4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Ankie,

      Leuk dat je weer even op mijn blog komt kijken.
      Dank je wel voor het compliment

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Prachtig Yvonne, wat een mooi model!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin,

      Wat gezellig dat je weer even aan komt wippen! Het model is een wedstrijdmodel van De Kaartenkast op clubs.nl
      Ik vond het ook een heel leuk model om te maken!
      Dank je wel voor het complimentje

      Liefs Yvonne

      Verwijderen