zondag 8 september 2013

Baby Boy

Hallo Allemaal,
Ook heb ik gisteren dit baby kaartje gemaakt. Het is voor een collega die elk moment kan gaan bevallen, en ze was zo vriendelijk om te verklappen dat het een jongetje wordt.

Met dit kaartje wil ik ook meedoen met de challenge bij Time for Magnolia Challenge.
De uitdaging is: Anything goes!


Ik heb witte en blauwe cardstock gebruikt en het papier is van Magnolia.


Ik heb de ooievaar van Magnolia ingekleurd met o.a. de volgende kleuren Distress Inkt:
Weathered Wood, Black Soot, Spiced Marmelade, Worn Lipstick, Pumice stone en Stormy Sky.


Het labeltje is van een joy mal met bijpassende stempel en ik heb het gesponst met Stormy Sky.
De puntjes heb ik vastgezet met brads en onder de puntjes zit witte tule, lint en een parelketting, wat ik door elkaar gedraaid heb.


Ook heb ik er roosjes op geplakt en wat kleine veertjes.
Ik heb er ook nog wat embossingpoeder voor gebruikt en parels van de Action.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Liefs, Yvonne




12 opmerkingen:

  1. Ik had hem al gezien als dagkaart en hij is werkelijk prachtig!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, leuk dat je ook even op m'n blog komt kijken!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Hoi Yvonne,
    Wauw helemaal geweldig deze babykaart
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie Cinderella.
      Jij ook een hele mooie zondag.
      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Hoi Ankie,

      Leuk dat je even langswipt. Bedankt voor je lieve woorden!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  4. Super leuk babykaartje!!!!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Glenda!
      Leuk dat je even komt gluren schone zussie!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  5. Oh, dit is ook een plaatje Yvonne!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin!

      Leuk dat je weer even bent komen kijken :)

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  6. Wat n prachtige kaart Yvonne en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen