zondag 15 september 2013

May your Day be as Bright...

Hallo Lieve Allemaal,
 
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties die ik steeds krijg op mijn kaartjes. Ik vind dit echt superleuk om te lezen. Ik word er heel blij van.
 
Dit kaartje had ik al eerder gemaakt, maar nog niet op mijn blog gezet.
 
 
Ik heb hiervoor oud roze cardstock van papicolor gebruikt, en papier van Maja.
Ik heb de Go Create mallen gebruikt voor het model.
 
 
Ik heb deze super schattige Tilda ingekleurd met Distress Ink, en de kleurtjes die ik heb
gebruikt, zijn o.a. :
Weathered Wood, Tattered Rose, orn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Bundled Sage, Spun Sugar en Pumice Stone.
 
 
De roosjes komen uit mijn voorraad en de takjes zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.
De pareltjes zijn van de Action.
 
 
Voor de strik heb ik tule en lint uit mijn voorraad gehaald en wat parel-meeldraadjes.
 
 
De Stempel is van Whimsey en de vlinder is van Magnolia.
 
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
 
Liefs Yvonne
 
 
 


2 opmerkingen: