maandag 14 september 2015

It's a Boy


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kleursel laten zien die ik heb gemaakt, met een stempel van
 Penny Black, en welke natuurlijk is ingekleurd met L'Aquarelle van Sennelier.

Het is ook te bewonderen op het blog van Sennelier


De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn:

Schaduwomtrek: 703
Grond: 440
Huid: 252+679 en de wangetjes: 679
Haar: 205
Vleugels en broekje: 326
Lieveheersbeestje: 689 en 755


Dit is het kaartje dat ik ermee gemaakt heb. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Teardrop ShapeArt mal van Dutch Doobadoo. Het papier is van Marianne Design, Pretty Papers Bloc Belle Fleur. De stansjes en tekststempeltjes zijn van Noor Design.


Ik heb de vleugeltjes een laagje Wink of Stella clear gegeven om er en glitter aan toe te voegen. De kleurtjes lopen niet door en het geeft een leuk effect.

Met lieve groetjes
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten