donderdag 10 september 2015

Bloghop Sennelier September

Dag allemaal,

 Vandaag doe ik voor het eerst mee met de bloghop van Sennelier.
Leuk dat jullie even langs"hoppen".

Als het goed is, zijn jullie al bij de geweldige crea's van mijn collega's geweest en hebben jullie daar een reactie achter gelaten.

We kregen een schitterende stempel van Gorjuss om mee te werken en dit is mijn kleursel.



De bloghop is van 10 t/m 13 september, en je kunt er deze leuke stempel mee winnen.

De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn:

huid: 252+679
haar: 755
kleding: 689 en 837
schaduw: 703
grond: 440

Het kaartje dat ik ermee gemaakt heb, is een kerstkaartje geworden. Die hebben we natuurlijk altijd nodig!


Het designpapier is van NoorDesign.


De bloemetjes heb ik uit m'n voorraad.


De tekststempel is van Joy.


Ik heb ook pareltjes gebruikt van de Action. 

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.


Laat een leuke reactie achter bij deze post, en hop dan gauw door naar het volgende blog.



Sennelier


Lieve groetjes,
Yvonne


12 opmerkingen:

  1. Wat een superschattig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie! veel succes met de bloghop

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart, mooi ingekleurd!

    Lieve groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Maartje, voor het compliment.
      Veel succes met de bloghop

      Verwijderen
  3. Mooie stempel en fantastisch ingekleurd .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Kort en bondig, hihi, dank je wel Ankie
      Veel succes met de bloghop

      Verwijderen
  5. Stempel is fantastisch ingekleurd. Leuk kerstkaartje weer eens iets anders als de echte kerstplaatjes Superleuk

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik nou ook Elly! Dank je wel voor je complimenten.
      Veel succes met de bloghop

      Verwijderen
  6. Stempel is fantastisch ingekleurd. Leuk kerstkaartje weer eens iets anders als de echte kerstplaatjes Superleuk

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kerstkaartje en ook zo mooi ingekleurd ...super!!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen