zaterdag 28 december 2013

op de valreep

 
Hallo allemaal,
 
Op de valreep wil ik jullie nog even 2 kerstkaartjes laten zien die ik heb gemaakt
 
Dit is de eerste. Ik heb voor allebei de kaartjes eigenlijk dezelfde materialen gebruikt.
Ik heb de basis met witte cardstock gemaakt, hierop groene cardstock, en het designpapier is van Magnolia.
 
 
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink en Distress Markers gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Frayed Burlap, Weathered Wood, Fired Brick, Aged Mahogany, en Forest Moss.
 
 
De bloemen komen bij Wild Orchid Crafts vandaan, en de takjes zijn gemaakt met een
 Martha Stewart pons.
 
 
Het tweede kaartje is met dezelfde materialen gemaakt als het eerste kaartje.
 
 
Ik heb Tilda op aquarelpapier gestempeld en dit uitgestanst met een Marianne Design mal.
Het ge-embosste gedeelte is gekleurd met Antique Linen.
 
Het kant dat ik heb gebruikt komt bij Doe@ding vandaan. De accentjes heb ik gemaakt met de perlenpen, en de grote parels zijn van de Action.
 
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Victorian Velvet, Bundled Sage, Fired Brick, Aged Mahogany, Scattered Straw, Frayed Burlap en Weathered Wood.
 
 
 
 
Ook voor deze kaart komen de bloemen bij Wild Orchid Crafts vandaan, en heb ik de takjes met mijn Martha Stewart pons gemaakt.
 
 
De tekst stempel is van Stampin Up en deze heb ik op beide kaartjes gebruikt.
 
 
 
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden
 
Liefs Yvonne
 
 


2 opmerkingen:

  1. Dank je wel Desiree, leuk dat je even bent komen kijken.
    Fijne jaarwisseling alvast!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen