dinsdag 31 december 2013

Blauw/wit Winters kaartje

 
Hallo allemaal,
 
Allereerst wil ik jullie bedanken dat jullie dit jaar regelmatig zijn komen kijken. Ik lees de reacties altijd en vind het heel leuk. Ik hoop dat ik komend jaar genoeg kaartjes kan blijven maken, en dat jullie ze boeiend genoeg vinden om af en toe eens langs te komen.
Ik wil jullie verder nog een heel gelukkig, gezond, gezellig, liefdevol en creatief 2014 wensen en hoop jullie gauw tegen te komen.
 
Verder met het creatieve nieuws:
Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt.
 Op de club van Tiets vroegen ze om een blauw wit winterkaartje.
 
Ik heb witte en blauwe cardstock gebruikt en de randjes gesponst met Distress Inkt, Tumbled Glass
Verder heb ik als achtergrondjes een keer ge-embossed. Ik heb van Provo de Swiss Dotts en de Snowflakes gebruikt
 
 
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Weathered Wood, Tumbled Glass en Broken China.
Op e sneeuwvlokjes heb ik Stickles gedaan, dat zie je alleen niet zo heel goed op de foto's.
 
 
 
De tekstjes zijn digi's van Noor design, die gaven ze weg. Lief he!
Ik heb er roosjes van WOC bij geplakt.
 
 
Het ritssluitinkje is van Marianne Design, en ik heb het gesponst met Tumbled Glass.
Ik heb er toen een kantje achter geplakt en een hoekje er uit geknipt, zodat je het onderliggende papiertje ziet. De takjes zijn ook van MD en die heb ik in wit en blauw uit gestanst en toen gesponst met Tumbled Glass.
 
 
Verder heb ik in de hoekjes wat Snowtex gesmeerd en ook wat Stickles.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Super mooi Yvonne, Toppertje.

    Fijne jaarwisseling, graag tot volgend jaar

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ankie,
      Leuk dat je even bent komen kijken. Bedankt voor je complimentje
      Liefs Yvonne

      Verwijderen