zaterdag 11 mei 2013

Voor Moeder

Voor Moeder
 
Dit kaartje heb ik gemaakt voor moederdag, voor mijn moeder. Het is naar een model van de techniekwedstrijd van De Kaartenkast op Clubs.nl.
 
Ik heb hiervoor beige en bruine cardstock gebruikt en designpapier van Maja, uit het Vintage Spring blokje.
 
 
Dit is het kaartje in dichtgevouwen stand, zodat je hem in een enveloppe kunt doen.
 
Zo ziet het kaartje er staand uit.
 
 
En zo vanaf de zijkant.
 
 
Ik heb Tilda gestempeld met Stazon Timber Brown en ingekleurd met o.a. de volgende kleuren Distress Ink:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Victorian Velvet, Bundled Sage, Milled Lavender en Frayed Burlap.
 
 
De bloemen komen uit mijn voorraad. De veertjes ook. De stans is van Marianne Design. En het papier heb ik bestrooid met Stampendous Shabby Pink Embossing Enamel en van onderaf verhit. Op deze manier krijg je een leuk verstrooid effect en heb je geen plakmiddelen nodig.
 
 
 
De tekststempel is van Nicole Verkooijen en heb ik gestanst met de bijbehorende stansjes.
 
 
 
 
Ik hoop dat ze hem mooi vind en ben natuurlijk ook heel benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Liefs Yvonne
 




2 opmerkingen: