dinsdag 7 mei 2013

Happy Birthday SOL creatie

 
Hallo Allemaal,
 
Ik ben momenteel niet veel aan de freubel, ivm druk druk druk, maar heb er toch nog een SOL doorheen kunnen persen hihi.
De SOL is gegeven op Kaartenshowroom De Schatkist door mijn lieftallige schoonzus Glenda.
 
Dit is de voorkant.
 
 
Het voorste blad is een soort enveloppe waar het kaartje in steekt.
 
 
Ik ben vergeten om een foto van de binnenkant te maken en het kaartje is al vergeven, dus dat moeten jullie me maar niet kwalijk nemen.
 
 
Ik heb Tilda ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Feathered Peacock, Barn Door, Aged Mahogany, Bundled Sage, Rusty Hinge, Frayed Burlap en Wheatered Wood.
 
 
De tekststempel op het losse kaartje is van Nicole Verkooijen.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
 
Tot de volgende keer en geniet lekker van het voorjaar, het is eindelijk gekomen!
 
 
Liefs Yvonne
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten