zondag 17 maart 2013

Criss/Cross Happy Anniversary

 
Hallo allemaal,
 
Allereerst wil ik al mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Ik ga bijna naar de magische 50, dus misschien binnenkort wel een blogcandy, wie weet!
 
Vandaag heb ik dit criss/cross pocketkaartje gemaakt. Het model is van een SOL die mijn schoonzus Glenda heeft gegeven bij onze club De Schatkist.
 
 
Ik heb witte en bruine cardstock gebruikt en het designpapier had ik op voorraad maar weet zo snel niet waar dat van was.
 
 
In de 'pocket' zit een los kaartje. Ik heb hierop een sentiment gestempeld.
 
 
Zonder kaartje zie je dit.
 
 
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Weathered Wood, Pumice Stone, en Bundled Sage
 
 
De Swirl en de blaadjes en de bloem zijn van Magnolia DooHickey's.
De pareltjes zijn van Stampin up. De roosjes had ik nog in voorraad.
 
 
Ik heb de draadjes van de roosjes dit keer niet afgeknipt, maar omgekruld zodat het spiraaltjes worden. Ik vond het effect wel leuk zo.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden
 
Liefs Yvonne
 


4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Yvonne, heel erg mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Karin,
      Leuk dat je even langs bent gekomen, en ook bedankt voor je complimentje
      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Wauw Yvonne, je kaart is werkelijk fantastisch. Dit model heb ik ook al een tijdje op mijn lijstje staan om te maken en jij hebt hem werkelijk geweldig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Chantal,
      Je moet hem echt een keertje maken, hij is helemaal niet moeilijk en geeft een schitterend resultaat.
      Leuk dat je even bent komen kijken en bedankt voor je lieve woorden
      Liefs Yvonne

      Verwijderen