zaterdag 16 maart 2013

65 jaar

Hallo allemaal,
 
Vandaag heb ik dit kaartje afgemaakt. Ik heb witte, groene en blauwe cardstock gebruikt.
Het design papier is van Jilliebean.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van You, me and Magnolia
Het is een verjaardagschallenge
 
 

 
Dit is de binnenkant van het kaartje. Het patroon van het kaartje is trouwens van De Kaartenkast op Clubs.nl. Het is de techniek wedstrijd voor maart.
 
Het stempeltje aan de binnenkant is van Nicole Verkooijen
 
 
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress inkt gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Shabby Shutters, Frayed Burlap, Tumbled Glass, Chipped Sapphire. Dried Marigold en Weathered Wood.
 
 
De bloemetjes en de blaadjes zijn van een Doohickey en de takjes zijn van een MS pons.
Ik heb de bloemen bewerkt met Shabby White Embossing Enamel.
Het papier heb ik besprayed met Goosebumps. Dat is helaas niet zo goed te zien op de foto's.
De roosjes zijn uit voorraad.
 
 
De vlaggetjes zijn van een Joy stans en de cijfertjes ook.
 
 
Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Liefs Yvonne
 
 

 
 

8 opmerkingen:

  1. schattige creatie, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Maris,
      Bedankt voor je bezoekje en je complimentje
      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Mooie kaart Yvonne. Zal eens gauw gaan kijken op de schatkist, want dit is wel een erg leuk modelletje!
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Desiree,
      Het modelletje komt bij de Kaartenkast voorbij. Ze hebben daar regelmatig nieuwe techniekkaartje met hele leuke modelletjes. Zeker de moeite waard om te gaan kijken hoor!
      Leuk dat je even bent komen kijken en bedankt voor je complimentje

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  3. wat is deze mooi geworden zeg!
    heel veel succes met de challenge maar ik vind het al een winner!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke,

      Leuk dat je weer even langs komt. Bedankt voor je complimentje, ik ga er bijna van blozen hihi.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  4. Wauw Yvonne, je kaart is werkelijk weer prachtig! Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Chantal,
      Leuk dat je weer even langs komt.
      En bedankt voor je complimentje

      Liefs Yvonne

      Verwijderen