dinsdag 17 december 2019

Kimya Bloghop kerst 2019


Hallo allemaal,

Welkom bij Kimya's kerst bloghop 2019!
Het is weer zover... ons jaarlijkse kerst bloghop met het hele team!

Als het goed is kom je net van het Kimyablog.

Wat is nu de bedoeling?
Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Ben je klaar met hoppen dan ga je terug naar Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Voor mij is het de eerste keer dat ik mee mag doen met de kerstbloghop.
Tiets heeft ons op avontuur gestuurd met de scrap en bep. 
Aangezien ik niet een DecemberDaily type ben, heb ik er een RememberDecember album van gemaakt, met heel veel ruimte voor foto's en herinneringen aan deze decembermaand.
De foto's zijn natuurlijk nog niet allemaal gemaakt, dus die staan er nog niet in.

Dit is de voorkant van mijn album.


Ik heb gebruik gemaakt van het geweldige ABstudio papier, Breeze of the Forest.


Er zitten allemaal geweldige plaatjes bij, welke ik gebruikt heb als foto matjes.


Ik heb een shakerelement gemaakt met een rietje, 2 doilies en een Tonic schudelement met wat kunstsneeuw erin. Eronder een mooie strik en 2 belletjes vastgemaakt met wat bakers twine.


Het mooie plaatje komt uit dezelfde papierlijn.


Om de achterkant af te werken heb ik hier ook een plaatje op geplakt.


Deze kerststempel is van Gummiapan en speciaal door hun voor Kimya gemaakt. Gaaf he!
Ik heb hem met Versamark gestempeld en er Nuvo embossingpoeder overheen gedaan.


Ik heb een vouwbare kersthanger gemaakt die voorin in het onderste vakje past. ze hangen aan elkaar met wat Vaessen hempcord.



Dan gaan we nu naar de eerste pagina.


Op elke pagina zitten insteekruimtes voor kaartjes, foto's en herinneringen.


Ik heb allerlei diecuts uitgeknipt uit het papier. Zo krijg je een geheel met de papierlijn.


Dit zijn de kaartjes die in de insteekjes zitten.
Zie je dat labeltje met dat gingerbreadmannetje? Hoe lief is die?
 Ik heb er wat glitterpapier achter geplakt.


Dit is de andere pagina.


Ook hier weer genoeg ruimte voor foto's.


En hier nog zo'n gaaf Gummiapan stempeltje.


Dit is de volgende pagina. Wat een hoop ruimte heb je in dit album he!


Op elke pagina heb ik ook van die mooie plakpareltjes geplakt voor accentjes.


Achter deze diecuts heb ik wat engelvleugeltjes geplakt. Natuurlijk zijn die ook te koop bij Kimya.


En weer ruimte voor foto's. Al is het bijna zonde om dat mooie papier te verstoppen.


En de volgende pagina.


Met nog meer plek voor foto's en herinneringen.


Dit zijn de laatste pagina's.


Met aan de linkerkant weer allemaal insteekjes voor de foto's en kaartjes en zo.


Met weer wat fotomatjes.


En het rechterdeel kun je openklappen. 


Links heb ik een grote strik gemaakt van hetzelfde kant waar ik de sluiting van het album heb gemaakt.


In het midden zit een insteek met doorkijkje. Ik heb er een shakerelement van gemaakt met de fuse, en er allemaal pailletten en kunstsneeuw in gedaan. Er achter zit een mini albumpje.


Aan de rechterkant is nog ruimte voor een mooie foto.

Dit is het mini albumpje. Ik heb het gemaakt van een cd-hoesje met een loonzakje en een plat kraftzakje. Het sluit met een magneetje.


Het klapt naar 2 kanten open  en in het cd-hoesje heb ik nog 2 labels gedaan waar ook nog foto's op kunnen natuurlijk.


Dit zijn de labeltjes.


In de pagina's zit ook nog ruimte verstopt. Daar heb ik grote labels in gemaakt. De tabjes heb ik gemaakt met een stans van Studiolight. Ik heb ze op verschillende hoogtes vastgeplakt.


En omdat het album nog niet genoeg rinkelde, heb ik op de rug nog wat roestige belletjes gehangen met bakers twine. Als je het album schudt, kom je helemaal in de kerstsfeer, hihi.

Ik ga gauw nog wat foto's maken voor in mijn album.
 Ga jij ondertussen door naar de volgende in rij? 

Dat is:
Vergeet alleen niet een reactie achter te laten hieronder, anders maak je geen kans op de geweldige prijs die Femke heeft gesponsord.

Hele fijne feestdagen en de allerbeste wensen voor 2020!

Liefs Yvonne



63 opmerkingen:

  1. Wauww!! nou voor een eerste keer dat je mee doet hieraan, heb je die prachtig gemaakt zeg😍duidelijke uitleg vind de pockets echt super, vind eigenlijk alles heel mooi! Goede uitleg, bedankt voor het laten mee genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie 😍
      Veel succes met hoppen

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  2. Wat mooi gemaakt,ook het papier is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben ook verliefd op het papier ❤️

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  3. Deze is heel bewerkelijk geweest maar erg mooi. Groetjes Eugenie van Laaren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ❤️ Er zitten inderdaad aardig wat uurtjes in Hihi
      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  4. Wat een prachtig papier groetjes Eugenie van Laaren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk gecombineerd, dat papier en alles er zo leuk bij gezocht. Wat een werk maar absoluut de moeite waard als je het gezicht van de ontvanger gaat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi groetjes Eugenie van Laaren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi eugenie, je reactie staat er idd 3 x hahaha! Bedankt!
      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  7. Wat raar hier had ik al op gereageerd maar de reacties verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg ook mijn naam er niet op al van alles geprobeerd. Groetjes Eugenie van Laaren.

      Verwijderen
  8. Prachtig,ook bijzonder mooi papier,en mooi die insteekpagina's een echt a december to remember album.TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf Yvon, mooi papier ook!!! xx Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi Yvonne!!
    Wat een werk heb je er van gemaakt , Top !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ankie! Heel veel week, maar zo leuk om te doen
      😘

      Verwijderen
  11. Wow, wat een schitterend project. Wat is er veel te bewonderen. Prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha dat verklaart ook de vele foto’s 🙈
      Dankjewel 💋

      Verwijderen
  12. Wat een geweldig project, zo veel om te zien, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww, ben een beginner met kaarten maken, nu net 2 jaar. Dit is ook mijn eerste keer dat ik aan het bloggen ben haha. Ik kijk mn ogen nu al uit. Wat een Kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een supergaaf album, gewoonweg schitterend en wat heb je er veel tijd ingestoken, alvast fijne feestdagen gewenst en een heel mooi creatief jaar 2020 gewenst.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bea, en voor jou ook fijne dagen en de beste wensen voor 2020 😘

      Verwijderen
  15. Wat een prachtige uitwerking met supermooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reacties
    1. Ja gaaf he! Ik vind niet alle lijnen mooi van AB maar deze zeker wel
      💋💋

      Verwijderen
  17. Wat een prachtig album , daar zit heel veel tijd en liefde in.Wat een prachtige papier lijn heb je hier voor gebruikt.
    Wat zal het mooi zijn met alle foto;s erin een echt kunst werk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht en zoveel te zien , mooi papier gebruikt en ook heel veel labels toegevoegd.
    We kijken onze ogen uit ,wat een geweldig werk stuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig papier en je hebt er wel iets bijzonders van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat mooi! Prachtig papier, mooie plaatjes en een schitterend project heb je ervan gegmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat gaaf zeg, eersteckeer zegcje, nou echt niet zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow Yvonne dat is gaaf gedaan! dat geeft me weer inspiratie!
    Fijne dagen
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yvonne wat mooi gedaan - zo creatief - prachtig!! wat zijn we toch blij met al jullie creatieve uitspattingen - bedankt!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Yvonne wat een super gaaf album en wat een werk.
    Dat papiere is ook super mooi voor zoiets. Toppie

    Liefs
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het album is de scrap en Bep van november. Gaaf hè!
      Ik ben ook helemaal verliefd op het papier
      Dankjewel 💋

      Verwijderen
  25. prachtig geworden met mijn faforiete kleur lint

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Adembenemend wauw wat een mooie eenheid
    Mag je trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen