zondag 10 maart 2019

Let it snow


Goedemiddag allemaal,

Wat een troosteloos weer op deze zondagmiddag. Gelukkig is het mooi weer om te freubelen, hihi. Daar ben ik vanmorgen dus ook lekker mee bezig geweest.

Ik heb dit kaartje gemaakt. Niet te veel frutsels, maar wel lekker naar mijn zin.


Het papier is van Joy, een al wat ouder blokje, dat ik toevallig ergens tussen vond (wie wat bewaard..)
Het stempeltje is ook al een ouwetje, van Penny Black, maar hij blijft leuk.

Voor de muts en de sneeuw, heb ik Cosmic Shimmer, white fluffy stuff gebruikt. Geweldig spul, en het flesje heeft een mooi fijn puntje, waardoor je heel precies kunt doseren.
Bij Kimya Verpakkingen verkopen ze dit geweldige spul.



Het glitterpapier is van Jilliez en het is er in verschillende kleurtjes te krijgen. Op mijn kaartje heb ik wit en zilver gekozen.


De tekst Let It Snow is van Scrapiniec, die hebben echt hele gave chipboard elementen en teksten. Echt een must have voor je voorraad.
Ik heb het bewerkt met witte embossingpoeder.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, en lees graag jullie reacties.



2 opmerkingen: