donderdag 13 oktober 2011

Sending you Flowers

Hallo allemaal,

Wat leuk al die reacties op mijn vorige creaties. Ik word daar heel blij van. Hartelijk bedankt daarvoor. Ik zie dat ik ondertussen al op 30 volgers zit, en ik zit dus te denken om een candy weg te gaan geven als ik op 50 zit. Ik ga hier nog even over nadenken wat dat precies gaat worden dan.
Hou mijn blog dus in de gaten.

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik heb hiervoor een okerkleurige cardstock gebruikt, met papier van Prima Marketing, uit het blokje Romantique. Heel lief papier en zoals de naam al zegt, lekker romantisch.

Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Peeled Paint, Forest Moss, Wild Honey, Rusty Hinge, Weathered Wood, Brushed Corduroy, Walnut Stain.



Ik heb 2 bedeltjes aan een lintje geknoopt en dit vastgezet met een brad. De glimmertjes zijn hotfix steentjes, mijn nieuwste aanwinst. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. Om Tilda heen heb ik met een stempeltje van Viva Decor nog wat blaadjes gestempeld met Rusty Hinge.

Ik ben weer zeer benieuwd naar jullie reacties, ik lees ze graag en ik hoop dat ik jullie een beetje kan inspireren, zoals jullie mij inspireren.

Lieve groetjes,

Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, ik heb het papier ook gekocht, zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Yvonne, wat een superromantisch en lief kaartje weer meis! Prachtig gewoonweg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een romantisch kaartje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een beauty meis, mijn complimenten hoor.
    Misschien morgenavond samen ook even leuk kleuren hi hi hi.
    Heb er wel zin in.
    Liefs ma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schoon (op z'n Vlaams) en inderdaad zeer romantisch kaartje!

    Ik vind de afwerking super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen